CLARIFICARI:
Nr. înregistrare 544/19.11.2013
Catre…………………………..
REF: Clarificari la documentatia pentru ofertanti elaborata in cadrul procedurii de achizitie de servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel pentru organizarea conferinţei finale în cadrul implementării Proiectului cu titlul „E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar”, ID 57946
Stimate domn/Stimata doamna,
Ca urmare a solicitarilor de clarificari cu privire la documentatia pentru ofertanti elaborata in cadrul procedurii de achizitie de servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel pentru organizarea conferinţei finale în cadrul implementării Proiectului cu titlul „E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar”, ID 57946, cod CPV: 55120000-7, organizata de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din România – OAMGMAMR, in cadrul proiectului cu titlul „E-Nursing: Program de instruire în tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar”, formulam urmatoarele clarificari:
Intrebarea nr. 1
Va rugam sa ne comunicati cate variante de meniu trebuie sa includa cina.
Raspuns la Intrebarea nr. 1
Pentru cina nu a fost solicitat bufet suedez, drept pentru care fiecare persoană va comanda la alegere, în limita costului cinei, din meniul pus la dispoziţie de restaurantul hotelului.
Ofertantii trebuie să ţină cont de faptul ca specificaţiile caietului de sarcini sunt specificaţii minimale ce trebuie îndeplinite, de aceea există posibilitatea ca ofertanţii să poată propune orice alte dotări /servicii pe care le pot pune la dispoziţie pentru desfăşurarea în bune condiţii a /conferinţei.
Aprobat,
Mircea – Nicuşor TIMOFTE
Preşedinte O.A.M.G.M.A.M.R.
De acord, Întocmit,
Vergilia Mădălina FLOREA Gabriela NECŞULIU
Manager Proiect Asistent manager
Avizat,
Elena – Maria DUŢĂ
Expert cu studii juridice