Nr. înregistrare ………/…………..2013
Anunţ privind achiziţia de servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel
Anunţ privind deschiderea competiţiei pentru atribuirea contractului având ca obiect achiziţia de servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel pentru organizarea conferinţei finale în cadrul implementării Proiectului cu titlul „E-Nursing: Program de instruire in tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar”, ID 57946
Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România(O.A.M.G.M.A.M.R.), cod de identificare fiscală 15346984, cu sediul în Strada Inginer Zablovschi, nr.76, localitatea Bucureşti, Sector 1, tel: +(40)212.240.055, fax: +(40)212.240.025, oammromania@yahoo.com, reprezentata legal prin domnul Mircea Nicuşor TIMOFTE, Preşedinte, anunţă deschiderea competiţiei pentru atribuirea contractului având ca obiect achiziţie de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, cod CPV: 55120000-7, pentru organizarea conferinţei finale in cadrul proiectului cu titlul„E-Nursing: Program de instruire în tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar prin procedura de achiziţie organizata in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/2013.
Pentru realizarea conferintei este necesara achizitionarea urmatoarelor servicii:
Obiect |
Cantitate |
Cazare cu mic dejun inclus, intrare cu cină în data de 02 decembrie 2013, ieşire cu mic dejun în data de 04 decembrie 2013 |
13 persoane x 2 nopti |
Cofee break 1 |
Pentru 70 persoane |
Cofee break 2 |
Pentru 20 persoane |
Prânz |
Pentru 70 persoane |
Închiriere sală (8 ore) in data de 3 decembrie 2013 |
1 zi |
Cina |
13 persoane x 2 zile |
O.A.M.G.M.A.M.R. este beneficiarul unui contract de finanţare nerambursabilă prin programul FSE în România, pentru implementarea Proiectului cu titlul „E-Nursing: Program de instruire în tehnologia informaţiei a asistenţilor medicali, în contextul informatizării sistemului sanitar”, Axa prioritară 3 – „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”, Domeniul major de intervenţie 3.2 – „Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii”, conform Contractului nr. POSDRU/81/3.2/S/57946.
Sursa de finanţare a contractului: bugetul proiectului ID 57946.
Oferta va fi prezentată în lei. Valoare maxima totala estimata a contractului:3.213,6744.euro, fără TVA, echivalent a 14.270 lei, fara TVA.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: preţul cel mai scăzut.
Valabilitatea ofertei : oferta trebuie să fie valabilă 30 zile de la data limita pentru depunerea/ inregistrarea ofertelor la sediul achizitorului.
Nu se accepta actualizarea pretului contractului.
Nu se accepta oferte partiale.
Nu se acceptă oferte alternative
Toate informaţiile privind achizitia se pot obţine în urma solicitării adresate direct achizitorului la numărul de telefon +(40)213.100.890, +(40)212.240.055, fax: +(40)212.240.025; +(40)213.130.966, e-mail oammromania@yahoo.com. Pentru depunerea ofertelor de preţ vă rugăm să contactaţi O.A.M.G.M.A.M.R la sediul indicat mai sus. Persoana de contact Elena – Maria DUŢĂ.
Documentatia pentru achizitia avand ca obiect servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, poate fi vizualizata accesand site-ul www.oamr.ro, sectiunea Proiecte europene –Achiziţii şi site – ul www.fonduri-ue.ro, in cadrul sectiunii Achizitii beneficiari privati.
Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 25 noiembrie 2013, ora 16.00. Data si ora deschiderii ofertelor: 25 noiembrie 2013 ora 17.00.
Mircea Nicuşor TIMOFTE
Preşedinte OAMGMAMR
anunt servicii hoteliere conferinta finala ID 57946