Nr. 139/ 19.10.2010
Anunţ privind achiziţia de servicii de reparare şi intreţinere echipament informatic
Anunţ privind deschiderea competiţiei pentru atribuirea contractului având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi intreţinere echipament informatic în cadrul implementării Proiectului cu titlul “Orientarea profesională şi calificarea angajaţilor din sectorul sanitar – O şansă pentru viitor!”. ID59703.
Data publicării anunţului: 04 Noiembrie 2010.
Ordinul Asistenților Medicali Generalisti, Moașelor si Asistentilor Medicali din România – OAMGMAMR, cod de identificare fiscală 15346984, cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Ing. Zablovschi nr. 76, sectorul 1, organizată şi funcţionând în baza O.U.G. nr. 144/2008, reprezentată legal prin Preşedinte Mircea – Nicuşor TIMOFTE, anunţă organizarea procedurii de prospectare de piaţă „studiu al pieţei” pentru atribuirea contractului având ca obiectservicii de reparare şi intreţinere echipament informatic, cod CPV: 50312000-5. OAMGMAMR este beneficiara unui contract de finanţare nerambursabilă prin programul FSE în România, conform contractului POSDRU/80/2.3/S/59703 pentru implementarea Proiectului cu titlul “Orientarea profesională şi calificarea angajaţilor din sectorul sanitar – O şansă pentru viitor!”. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: preţul cel mai scăzut.
Toate informaţiile privind achiziţia se pot obţine în urma solicitării adresate direct achizitorului la numărul de telefon 0741.048.499. Pentru depunerea ofertelor de preţ vă rugăm să contactaţi OAMGMAMR la sediul indicat mai sus. Persoana de contact Zenovia ROPOTICĂ, e-mail: zenovia.ropotica@gmail.com. Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 10 Noiembrie 2010, ora 09.00
Specificaţii tehnice:
Obligaţiile prestatorului:
Instalare, întreţinere, reparare şi asistenţă echipamente informatice (hard şi soft – prevazute in tabelul de mai jos), destinate proiectului “Orientarea profesională şi calificarea angajaţilor din sectorul sanitar – O şansă pentru viitor!”, Proiect depus în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritară 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3. „Acces şi participare la formare profesională continuă”, conform contractului POSDRU/80/2.3/S/59703, pentru perioada de implementare a Proiectului, respectiv 01.07.2010 – 30.06.2013, începând cu data semnării contractului.
Nr. Crt. | DENUMIRE SERVICII – ECHIPAMANTE | CANTITATE |
1 | Instalare, intreţinere, reparare, asistenţă sisteme informatice tip laptop – notebook | 5 bucati |
2 | Instalare,întreţinere, reparare, asistenţă Imprimante/multifuncţionale |
5 bucati |
3 | Instalare, întreţinere, reparare, asistenţă scanner | 1 bucată |
4 | Instalare,întreţinere, asistenţă videoproiector | 1 bucată |
5 | Întreţinere, asistenţă aparat foto | 1 bucată |
6 | Întreţinere, asistenţă aparat camera video | 1 bucată |
7 | Instalare şi configurare unitate HDD externa | 1 bucată |
Mircea – Nicuşor TIMOFTE
Preşedinte OAMGMAMR